.~`Doua Motive`~.

.~`Doua Motive`~.

miercuri, 23 martie 2011

Prietenie nemarginita! ;x

Dimineata!...frumos, oboare calda, cer senin ..O zi numai buna de munca.Iar cum, la varsta asta asa frageda, viata trebuie traita din plin alaturi si de bine si de rau, de dusmani si de [presupusi] prieteni. O alta zi , un alt necunoscut se strecoara cu neputinta prin gandurile tale. Iar in realitate, prietenii se gasesc asa:
>> Cum lucra tata, cu sudoare peste ochii dragi ai sufletului, pentru a ne face pe noi fericiti si a ne oferi o viata decenta in viitor,iar noi bagandu-ne ca niste musculite [minuscule] in treaba celor ''mari'' , asa eram eu -acum 6 ani- ''lucram'' si eu o gagalice alaturi de tatal meu la masina -furam meseria-. Iar el , intr-adevar cam obosise privindu-ma pe mine dandu-i tarcoale in treaba lui. Zgornindu-ma la joaca, eu, usor plictisita am luat-o la pas pe drumuri abandonate de omenire. Prin aceea pustietate doar 2-3 batrani lasati de viata in plata Domnului stateau isi schimbau , oare, ultimele sugestii. Ce se zareste oare? Iaca-sa apare o femeie in varsta cu o copila inmbracata in haine taranesti de vreo 6-7 anisori, cu ochi mari si umezi,obraji bucalati, fata palida, mainile reci dornica de inventarea unui nou joc anost.
-Saru` mana, vecina!
-Sa cresti mare, fata mea!
-O sti pe nepotica mea?...E cam de varsta ta , la fel de jucausa.
- Buna!
-mmm... Buna, cum te cheama?
-Eu sunt Oana, pe tine?
-Eu ma numesc Amalia.
-Frumos nume!..Vrei sa ne jucam?
-Desigur!..In timp ce ne facem de cap , as dori sa ne cunoastem mai bine.
-Ce joc jucam?<<
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Si asha au trecut ani, am crescut , cu inima in dinti plec la scoala...-prima zi de scoala!-...
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
-Clasa I -A in sala de cursuri nr. 3-parter!...
Dupa cateva minute cand mi-am revazut colegii de la gradi, am zarit-o pe ea. Ea , fatuca care m-a ajutat la uciderea plictiselii in acei ani.
-Pitico, ma mai cunosti?...Sunt eu , fata aia cu care te jucai ''fata-scunselea'' pe liniile satului.
-Negresit!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Si asa m-am imprietenit cu actuala : Cea mai buna prietena!-Mamy mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu